2009年6月21日星期日

不用担心

你忽然就这样倒下 我还以为你在装傻
可不可以 不要留我一个在这挣扎
你可以躺着不说话
等你睁开眼以后你会发现
是我在你旁边
害怕的你不用担心
我哪里都不会去
唱你想听的歌曲
写你还没写完的日记
害怕的你不用担心
我哪里都不会去
没有任何的委屈
温暖着你直到你醒
我不会放弃我不会死心
直到我们失去力气

3 条评论:

Dorky Kidultz 说...

I received tis mail be4..
I like this...

How are u recently ar..
xD...

-本-王子 说...

hey man
long time no c ur appearance
recently life quite "damn"
seems like ur everyday post in blog become history zor~

Dorky Kidultz 说...

Hey dude..
Hmm...my home juz recovered back..
xD...
quite damn?!
why d?
Ok~! Now my blog wont be history...It could be mystery~!
xD..