2008年1月21日星期一

日記

原諒我的私心 因為有些事
我沒辦法告訴別人
所以 我只能說給你聽
我可以把你當做是她嗎?
我知道你不應聲 就表示你願意
你從來沒有應過聲 因為你太了解我
所以你一直放縱我在你心裡釋放心情
你真的是我最好的朋友
我什麼事都能跟你說 而且你一定不會說出去
日記啊日記!
現在 我有一件事想告訴你
你一樣會仔細的聽 你一樣會替我保密的 對嗎?
你又不應聲 那就表示你願意
從現在開始 我要把你當做她 好嗎?
你還是不應聲 那表示你很願意

<<这是我的日记本 我的她>>

1 条评论:

Me 说...

It is a reflection of you only, you can't change the fact that fantasy is reality, it will only probe you deeper, you are forcing yourself to the black hole, and will never get out.
Diaries are memories, of past that can't be changed.
You choose to fill every page with excitement and happiness
Something that you will looked back and smiled~
Memories are created, but not all memories can be visited often. My friend.